TEATRE A LA ZER

A l’escola donem molt valor a les experiències vivencials i significatives, i una d’elles és anar al teatre. Veure una obra en directe és molt més que una sortida: és una oportunitat d’aprenentatge rica, emocionant i plena de beneficis per al desenvolupament dels infants.

Us compartim alguns dels motius pels quals considerem que el teatre és una experiència educativa molt important en l’etapa d’educació infantil:

Estimula la imaginació i la creativitat, enriqueix el llenguatge, millora l’atenció i la concentració, treballa les emocions, fomenta l’empatia i el respecte, enforteix els vincles de grup.

El teatre, per nosaltres, és  una manera d’aprendre amb tots els sentits i de continuar creixent junts.

A continuació us deixem algunes fotografies de les sessions de teatre.